25 apríla 2012

možno ešte vzťah, možno nie

Áno, písala som tu naposledy... no budú to asi 4 roky cca. A keďže som tu bola hlavne v prípade zamotanej hlavy a problémov aby som sa vyventilovala... som s5 a čudujem sa že nie skôr. Asi to bolo tým, že som sa tu nejako nevedela dostať. Rozmýšľam, ako by som nazvala svoj súčasný stav a nejak mi najviac v hlave behá slovo zúfalstvo. Zúfalstvo z mojich pocitov, mojej aktuálnej situácie.
Pred tými 4 rokmi sa začal jeden vzťah, vzťah, ktorý vlastne trvá dodnes, ak sa to dá ešte nazvať že je to vzťah a že trvá.. Pretože vzťah musia mať dvaja, a ja mám pocit, že som na to sama. Neviem či som sprostá a naivná, ak si myslím, že ak vám človek jeden deň vedie asi 10 minútový monológ o tom aká ste úžasná a aký je šťastný, že je so vami, ste to najlepšie čo ho v živote stretlo a chcel by s vami byť vždy lebo ho to robí šťastným a že na svadbe kde ste boli myslel len na vás.... tak ste šťastná a čakáte, že sa tak bude správať aj neskôr. No namiesto toho sa vám o deň dostane len informácia od niekoho cudzieho, po ktorej zistíte, že vám vlastne celý čas v niečom klamal. Keď mu to poviete, že o tom viete a hnevá vás, že vám neverí dostatočne na to aby vám aj povedal pravdu a zdôveril sa, tak jediné čo povie je NERIEŠ! a potom sa najbližšie dni nemá potrebu ani ozvať. Že vraj lebo nemal chuť to riešiť, keď si myslím že klamal.. A čo robil?
Milujem ho, ale zdá sa mi, že sa kumne správa ako k niečomu čo je, ale ak nebude, tak sa nič nestane. Bojím sa mu hocičo povedať, niečo po čom by mi mohol dokázať že mu na mne záleží, lebo moja skúsenosť je, že ak mu poviem, že je koniec, povie že dobre. Asi som hlúpa, no neviem si to bez neho predstaviť. Stále dúfam že to prejde a je to len kvôli problémom ktoré má, ale prestávam si to myslieť, človek je aký je a asi preňho nie som dosť dobrá aby si ma vážil. Hocikedy si poviem, že by bol s niekým iným asi šťastnejší a vedel by sa k inej správať inak...
Nemôžem opísať ani všetky svoje pocity, lebo mám pocit, že by ma aj tak nikto nepochopil, hlavne nie môj partner a zas by som sa musela zavrieť do kúpelne, aby nikto nevidel ako sa cítim v jednoizbáku kde sme 3-4 podľa hodiny...
Ale tak by som chcela aby som od partnera cítila teplo, lásku, ISTOTU, OPORU... Potrebujem to :(. Často mi je všetko strašne ľúto a chcela by som začať odznova, no to by sa muselo niečo zmeniť, narušenie dôvery je vo vzťahu strašná vec :(. Nemám sa ani kde vyventilovať, tak sa tu vypisujem, dopíjam sama fľašu už aspoň dva týždne otvoreného vína a začínam mať chuť byť minimálne pár dní mimo... úplne mimo

Žiadne komentáre: