10 marca 2008

Pár písmen po odmlke

Ako tak pozerám, už dosť dlho som tu ničím neprispela... Možno to bude tým, že sa tu viac odreagúvavam ak nieje všetko OK a nechcem svojimi problémami zaťažovať okolie. No v poslednej dobe sa nič také negatívne, s čím by som sa potrebovala vyrozprávať nedeje. Skôr naopak...

Aj teraz mám za sebou úžasný víkend, podobne ako minulý a aj keď je počasie nanič, ja sa mám fajn a za to všetko môže jedna osoba, ktorú som tu už vlastne spomínala v predošlých príspevkoch. Osoba, ktorá mi motá hlavu a spôsobuje úsmev na tvári. Osoba, s ktorou ma baví svet, nech už je akýkoľvek. Proste niekto, s kým som som šťastná keď je primne a ak nie je, tak mi chýba. Niekto s kým sa moje rána, keď sa zobudím vedľa, stávajú tými najkrajšími a objatie je mi liekom.

Tak ja len tak v skratke, aby ste sa o mňa nebáli ak to sledujete náhodou pravidelnejšie... Som v pohode. Viac ako v pohode :)

Žiadne komentáre: