13 mája 2008

I´m so happy with you my love

Názov je dosť výstižný pre celý príspevok, ktorý už ani nie je tak potrebný, ale trošku to
rozvediem. Človek, o ktorom píšem, sa tu veľmi rýchlo nájde, pretože je len jeden. Jediný s ktorým som šťastná nech sme kdekoľvek, nech robíme čokoľvek... Hlavné je ak sme spolu. Človek, na ktorého som dlho čakala, no dočkala sa. Veľmi mi na ňom záleží a tento cit (zvaný láska) mi dáva každé ráno energiu na nový deň a pomáha mi prekonať aj nie najlepšie chvíle, keď mám pocit, že je všetko zle ....

Za hodinku mám oficiálne už 22 rokov a som rada, že už pomaly aj viem, kde by som chcela smerovať a s kým. No či to výjde tak, ako plánujem, ukáže čas. Nie že by som bola už taká stará, ale predsa nie všetko je v živote vždy úžasné a tak je dobré začať na tom pracovať čím skôr, aby tie črty budúcnosti boli vždy istejšie a plány reálnejšie.

To len také mierne zamyslenie sa ešte vždy 21 ročkného obyčajného dievčaťa, ktoré práve ide spať a vie, že keď sa zobudí, tak na ňu okrem dobrej práce čaká aj niekto, kto je dôležitejší ako všetko ostatné. A to je krásny pocit... Tak už len tá základná veta na záver - I´m so happy with you my love...

Žiadne komentáre: